Tervetuloa uuden mielenkiintoisen blogimme pariin! Tässä blogissa sukelletaan IT-alaan ja asiakaspalveluun, jotka nykyaikana kietoutuvat usein perin kiinteästi yhteen. IT-alan kehittyminen on nimittäin tarjonnut entistä parempia ja tehokkaampia työkaluja näppärään ja tehokkaaseen asiakaspalveluun. Samalla asiakkuuksien hallitseminen on tehostunut. Alustat kuten Zendesk kokoavat monia kanavia yhteen ja niiden avulla on entistä helpompaa pitää asiakaspalveluun liittyvät langat hallitusti käsissä.
Blogistamme
Tämän blogin kautta pääset sukeltamaan IT-alaan ja asiakaspalvelun saloihin. Voit lukea esimerkiksi siitä, kuinka digitalisaatio on tehnyt asiakaspalvelusta entistä yksinkertaisempaa ja kuinka kasinotoiminta on ottanut digitalisoitumisen haltuun ja käyttänyt sitä monin tavoin hyödykseen erityisen tehokkaasti.
Lukijalle
Koska löysit sivustollemme, olet luultavasti kiinnostunut IT-alasta ja asiakaspalvelusta. Jos näin on, olet tullut oikeaan paikkaan, sillä tällä sivustolla jaetaan mielenkiintoista tietoa IT-palveluista, asiakaspalvelusta ja ISO 20000 -standardista. Pohdimme esimerkiksi millainen on hyvä asiakaspalvelija ja millaisia ominaisuuksia vaaditaan hyvältä asiakaspalvelijalta. Jos asiakaspalvelu ja siihen liittyvät työtehtävät kiinnostavat sinua tavalla tai toisella, kannattaa lukea, millaisia ominaisuuksia tässä työssä vaaditaan. Tämä auttaa sinua pohtimaan, olisiko sinusta hyväksi asiakaspalvelijaksi ja riittäisikö kärsivällisyytesi asiakkaiden mitä moninaisimpiin kysymyksiin ja pyyntöihin vastaamiseen.
Kerromme myös moderneista työkaluista, jotka auttavat asiakaspalvelijaa tekemään työnsä mahdollisimman hyvin ja tehokkaasti. Monen mielestä Zendesk on tämän alan lippulaiva ja kyseinen alusta esitelläänkin kattavasti aihetta käsittelevässä postauksessa. Ellet vielä tiedä, mikä Zendesk on tai mihin sitä käytetään, kannattaa tutustua aiheeseen, sillä Zendesk tekee asiakaspalvelusta mahdollisimman sujuvaa ja tehokasta.
Toivomme, että myös sinä annat itsestäsi jotain blogiin. Jätä siis rohkeasti aiheeseen liittyviä ajatuksia, kokemuksia ja ideoita postausten kommenttikenttiin. Olipa sitten kyse ruusuista tai risuista, kaikki palaute ja asiallinen aiheeseen liittyvä keskustelu on tervetullutta!