Asiakastuen kehittämisen työpaja 30.10.2012 klo 9-16, Vantaan Leija

IT palvelu ja asiakkaiden toiminta muuttuu jatkuvasti. IT:n tavoitteena on mukautua asiakkaitten muuttuviin tarpeisiin, mutta myös tarjota uusia ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita kehittämään omaa toimintaansa. Muutokset ja niiden aiheuttamat jännitteet näkyvät ensimmäiseksi asiakkaan ja IT:n rajapinnassa. Asiakaspalvelun ja -tuen toiminnan pitää kehittyä jatkuvasti.

Tämä työpaja keskittyy erityisesti asiakastuen kehittämiseen.  Työpaja on suunniteltu henkilöille, jotka toimivat IT:n ja sen asiakkaiden rajapinnassa. Työpajassa käsitellään mm. asiakastuen henkilöstöä, prosesseja, työkaluja ja mittaamista.

Tämä on siis aidosti työpaja, ja siksi osallistujia pyydetään esittämään kysymyksiä, joita työpajassa käsitellään. Ohjelman painotus tarkentuu osallistujien toiveiden mukaisesti.

ALUSTAVA OHJELMA, tämä voi vielä muuttua tai täsmentyä

0845 Aamukahvi
0900 Esittäytyminen ja päivän aiheet
0930 Asiakaspalvelu ja häiriöhuolto, älä sotke niitä
1030 Rutiini ja poikkeus, miksi prosessi ei vain aina toimi
1100 Miten yhdistää syvä osaaminen ja tehokkuus
1130 Lounas
1230 Ongelmia ja ratkaisuja
1330 Kahvi
1400 Miksi prosessimittarit eivät riitä
1430 BYOD ja SD
1500 Sosiaalinen media Service Deskissä
1530 Kehittäminen
1600 Päivä päättyy

Työpajan hinta on 480 € + alv. Materiaali toimitetaan pdf-muodossa ja saat myös työpajan tulokset käyttöösi tilaisuuden jälkeen.

Ilmoittaudu pikaisesti niin ehdit mukaan sisällön määrittelyyn.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: