Vuoden 2012 suosituimmat jutut ja hakusanat

Luetuimmat jutut

  1. Työkalututkimus 2012
  2. Service Desk 2.0, the new support function
  3. BYOD Suomessa
  4. Service deskin tulevaisuus
  5. Vuoden 2012 teemat
  6. ITIL V3 pähkinänkuoressa
  7. Asiakassuhteen hoito ja palvelusopimukset
  8. Service Desk 2.0
  9. 20 miljonaa käyttäjää, 50.000 tukipyyntöä kuukaudessa ja 10 henkeä tuessa.
  10. IT palvelun toimivuus

ITIL V3 pähkinänkuoressa sinnittelee listalla edelleen, vaikka se on alkujaan kirjoitettu jo vuosia sitten.

 

Suosituimmat hakusanat

hakusanat12

Hakusanoissa ITIL pysyy yhä kärjessä, mutta hakujen määrä on pudonnut. Uusi ITIL 2011 ei tunnu kiinnostavan ketään, ISO 20000:n uusi versio sensijaan on nousussa. Sosiaalinen media alkaa ilmeisesti kiinnostaa, koska hashtag on yllättävässä nousussa. Vanha juttuni Tiedätkö mikä on hashtag on 17. luetuin.

Huom, hakusanoja on luokiteltu aiheen mukaan ja olen luokitellut hakusanoja vähän eri tavalla kuin vuosi sitten tehdyssä vertailussa, nyt yhdistin kaikki itil-haut yhteen, edellisessä ne on eroteltuna, esim itil koulutus jne.

Tässä vielä hakusanojen sijoitus listoilla. BYOD ei esiintynyt vuonna 2011 kertaakaan.

aihe v2012 v2011
itil 1 1
iso 20000 2 3
merimerkit 3 19
itil v3 4 2
hashtag 5 11
palvelukatalogi 6 6
pohjoisviitta 7 4
ISO 20000:2011 8 18
muutoksenhallinta 9 8
byod 10
insidentti 11 5
prosessit 12 16
service desk 13 12
aale roos 14 13
häiriönhallinta 15 17
elinkaari 16 21
ongelmanhallinta 17 8
konfiguraationhallinta 18 15
itil 2011 19 18

 

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: