Facebook, Twitter, Blogit ja LinkedIn asiakaspalvelukanavana?

Tuli koulutusmainos tuolla otsikolla postilaatikkoon, tarkistin huvikseni vetäjän twitter-tiedot. Kokonaista 134 seuraajaa, 55 tviittiä. Onhan siinä jotain ihailtavaa kun uskaltaa esiintyä asiantuntijana ilman juuri mitään kokemusta aiheesta. Jotenkin tuntuisi siltä, että Riitta Raesmaa 7.782 seuraajaa, 15.900 tai Katleena Kortesuo 5.954 seuraajaa, 18.500 tviittiä olisivat  vähän pätevämpiä, tietäisivät mistä puhuvat.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: