Service Deskin kehittäminen

Service Desk on it-palvelun ydintoiminto.  Service Desk vastaanottaa monenlaisia palvelu- ja muutospyyntöjä. Service Deskin toiminta vaikuttaa ratkaisevasti koko it-toiminnan laatuun. Itilin kuvaama malli on jo iäkäs ja on esitetty väitteitä että se on vanhentunut.

Tässä workshopissa tarkastelemme service deskin toimintaa ja kehittämistä. Pohdimme mikä on Service Deskin rooli it-palvelunhallinnassa, mitä SD manageri voi vaatia muilta prosesseilta ja mitkä ovat SD:n vastuut. Keskustelemme myös käyttäjien kokemuksista.

Ohjelma

0900 Avaus ja esittely

0930 Kokemuksia ja havaittuja pulmia

1000 Service Deskin prosessit

1130 Lounas

1230 Service Deskin kehittäminen

1330 Kahvi

1430 Vaihtoehtoiset mallit

1600 Työpaja päättyy

Kenelle

Työpaja on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet asiakaspalvelun tai tukipalvelun johtamisesta tai kehittämisestä.

Kouluttaja

Kouluttajana on Aale Roos. Hän on it palvelunhallinnan kansainvälisen tason asiantuntija, hän on ollut puhujana maailman johtavissa alan konferensseissa.

Hinta

Asiakaskohtaisen työpajan hinta on 2300 € + ALV. Osallistujia voi olla 3-15 henkeä. Hinta sisältää koulutuksen  ja materiaalin pdf-tiedostona. Materiaalia työstetään työpajan aikana ja saat sen heti tilaisuuden jälkeen. Näin voit tallettaa materiaalin haluamallasi tavalla ja pystyt hyödyntämään sitä oman tiimisi kanssa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: